דיילות לכל אירוע

דיילות לכל אירוע - בואו לקדם את המכירות בעסק

מעוניינים להזניק את המכירות באירועים הבאים שלכם? באמצעות דיילות מקצועיות, המשימה תהיה הרבה יותר קלה ופשוטה ממה שחשבתם. אנו יודעים כמה השקעתם בהפקת האירוע, בגיוס משאבים לשכירות של האולם, בקייטרינג ובחומר האומנותי. כעת, תנו צידוק להשקעה שלכם וודאו כי כל פעולת מכירה שתתקיים באולם או בגן האירועים תצליח בסבירות גבוהה. וכשמדובר על דיילות של חברת קידום מכירות – הסיכויים עולים בחדוּת!

גם לכם מגיע להצליח במכירות - גייסו את הדיילות

דיילות מכירה הן לא רק נשים יפות וייצוגיות, אלא גם עוסקות במכירות באופן מקצועי. הן ילמדו את המוצרים שיש לכם להציע למכור וישווקו אותם כמו אנשי מכירות בתוך שורות החברה שלכם. הן יענו ללקוחות מודאגים במיוחד גם על השאלות שמעטים יידעו להחזיר תשובה לגביהן. מכירים את הסיטואציה שאתם שואלים מישהו ברחוב שאלה אזוטרית כמו "איך (לעשות פעולה מאד מסובכת שאתם חייבים עכשיו)"? ומקבלים תשובות בינוניות או פשוט "אין לי מושג"? אז כאן מציעים לכם את ההיפך הגמור! הלקוחות שלא בטוחים אם הם צריכים לקנות מכם יעלו את רף הבטחון שלהם בעשרות אחוזים ופשוט ינהרו לרכוש כל דבר שתציעו!

הכלים שלנו לסייע להצלחתכם - בואו להכיר אותם מקרוב

אנחנו לא מגייסים עבורכם רק דיילות, אלא גם מנהלי מכירות שיסתובבו בין העמדות ויוודאו כי מה שנאמר ללקוחות הוא מידע אמין שתוכלו לעמוד בהתחייבויות שעל בסיסו. בנוסף, אנחנו מציעים דוכני POP UP, כרזות ענקיות שייתלו מאחורי דוכני המכירות. מה זה נותן? הלקוחות שלא מכירים אתכם יראו את השלט ומעצם הסקרנות יבואו לשאול במוצרים ובשירותים, ואז – יפגשו את אנשי המכירות, הדיילות המקצועיות וכל צוות הקידום שאנו מציעים.

עוד אירוע מצליח יוצא לדרכו - עם צוות המכירות המוביל

בעלי אירועים רבים דיווחו על הצלחות שטרם נראו כמוהן כמעט בכל פעולת מכירה שהם עשו. חלקם היו בעבר יזמים שהפסידו כסף בגלל ארגון אירועים שלא צלחו ולא נמכרו שם מוצרים. מאז החבירה אל דיילות מכירה מקצועיות ומנהלי מכירות של חברת קידום, חל שינוי והמכירות בהיקפים המבוקשים יצאו לדרכן. מעוניינים להיות חלק מההצלחה? פנו לשירות ושכרו את שירותם של אנשי ונשות המכירות המובילים/ות!