קידום מכירות תדמיתי לבתי עסק

קידום מכירות תדמיתי לבתי עסק בתערוכות ואירועים

התדמית היא הנכס הכי חשוב שלכם, ויש שיאמרו כי הוא זה שמניע את גלגלי המכירה, בסופו של דבר. זה נכון שישנם גם בתי עסק שצברו תדמית שלילית בעיני אנשים מסוימים וכתוצאה מכך, אנשים בעלי השקפה שונה קנו מהם, אבל זו לא דרך התנהלות שכדאי לאמץ. בדרך זו אתם למעשה ספקים-שבויים של בעלי הדעה או העניין שכבר קנו מכם ולא יכולים לפעול באופן עצמאי על פי הקווים המנחים של העסק הפרטי שלכם. "איש חכם לא ייכנס לצרה שאיש פיקח יודע איך לצאת ממנה" אמרו אנשים חכמים בעבר, וצדקו. בדיוק לשם כך, התדמית שלכם צריכה להיות מעל לכל דעה או קבוצת לחץ. חיזוק התדמית שלכם כעסק מקצועי וחסר פניות בעיני כל הוא שיביא לכם לקוחות מכל קצוות הקשת ויאפשר לכם לפעול באופן בלתי תלוי מולם כאנשים עצמאיים.

בניית תדמית עסקית של נותני שירות וספקי מוצרים מתקדמים

אנו נחזק את התדמית שלכם בתור נותני שירות בתחום בו את עוסקים. לא חשוב אם מדובר על מוצרים או שירותים, במסגרת תהליך קידום מכירות חווייתי כל אדם שאנו נפנה אליו יקבל את הרושם שאצלכם השירות הכי מקצועי והידע הכי מתקדם. כתוצאה מכך, בתערוכות וכנסים מקצועיים קהלים לא מעטים יהיו צפויים להגיע ולקנות מכם.

בניית אסטרטגיית מכירה מנצחת

אנו נספק עבורכם את אסטרטגיית המכירה המתאימה ביותר לפועלו של בית העסק שלכם. היא תכלול את הקווים המנחים הבאים: עיבוי מתחם המכירות שלכם בשלטים ורול אפים איכותיים, חלוקת המתחם למוצרים ושירותים שאתם מוכרים, העמדת דיילים ודיילות במתחם ופנייה למבקרים במטרה למכור להם את מה שיש לכם להציע. תסריטי המכירה יכללו קידום מכירות תדמיתי שידבר בשבחו של העסק שלכם לצד מידע פרקטי על המוצרים והשירותים שאנו נִלְמַד עבורכם.

תוצאות מוכחות בהעלאת הכנסות חודשיות ממכירות

מניסיון העבר, לקוחות רבים מעידים כי העלו את רף המכירות שלהם מאז הוצאת פרויקט קידום מכירות תדמיתי אל הפועל. אם גם אלתם מתעניינים בהגעה לנקודה זו, אתם יותר ממוזמנים לפנות אלינו ואנו נגבש עבורכם את תשתית המכירות המנצחת שתזניק את העסק שלכם למקומות טובים באמת בתחום זה.