קידום מכירות תדמיתי

קידום מכירות תדמיתי - כך תעשו את זה נכון ובאחריות תוך יצירת BUZZ מתאים

אין ספק שקידום מכירות הוא המוצא העיקרי להתרחבות וגדילה בבית העסק. נשאלת השאלה כיצד לעשותו? דרך אחת היא באמצעות גיוס אנשי מכירות מקצועיים כעובדים שכירים שייזמו שיחות טלפון במוקד שלכם. ברם, דרך יצירתית יותר, סוחפת יותר וכזו שתפגיש עמכם יותר לקוחות חדשים באופן משמעותי היא כמובן מכירות בלייב, כלומר במסגרת אירוע שתיזמו. איך נהוג לעשות זאת וכיצד באמת זה צריך להתהוות? בואו ללמוד הכל על קידום מכירות תדמיתי.

תכנון ראשוני של האירוע

התכנון הראשוני של האירוע צריך להתהוות על ידי חברת הפקות מקצועית. בדרך כלל, בעלי עסקים חושבים שאם הם מכירים מישהו שיש לו אולם, שם מסתיים ארגון האירוע, ולא היא. ההיפך הוא שנכון: האירוע יכול להתהוות בכל מקום שתבחרו. נשאלת השאלה מהו התוכן? מי מוכר בו? מי מציג בו את מרכולתכם? מהו סדר היום (או הערב)? את העניינים הללו חשוב לארגן על הצד הטוב ביותר לשם כינון קידום מכירות תדמיתי מוצלח. לכן, מאד חשוב שחברת הפקות מקצועית המתמחה בקידומי מכירות תפעל מולכם.

ארגון דוכני המכירה

הכירו את מתחם הפופ אפ! זהו כלי שיווקי עוצמתי מאין כמוהו. מדוע? משום שלא מדובר על דוכן של איזושהי פירמה או שם של מותג ידוע, אלא של החברה שלכם. כאשר לקוחות יראו את זה, זה ייראה להם חדש בעין והם ללא ספק יתחילו להתעניין. מעוניינים שזה יחזור על עצמו עשרות, אם לא מאות פעמים PER אירוע? תנו לחברת ההפקות לנסח עבורכם, לצד, הלוגו העסקי שלכם, משפטי תדמית שיגשימו קידום מכירות תדמיתי מוצלח במיוחד.

ארגון צוותי מכירות מקצועיים שלא תשכחו

חברת קידום מכירות תדמיתי תעמיד בדוכני פופ אפ שהיא תקים עבורכם אנשי מכירות מקצועיים, חלקם סוכני מכירות וחלקן דיילות מקצועיות המתמחות בשיווק מוצרים ושירותים של חברות ועסקים. צוותי מכירות אלה ישלימו את המלאכה, יצרו את ה- BUZZ שצריך להיווצר עבורכם ויחשפו את בית העסק שלכם לקהלי יעד פוטנציאליים שיהיו נוכחים באירוע. חשוב לציין כי האירוע עצמו לא חייב להיות יוזמה שלכם. ניתן להתארח באירועים של אחרים ולדאוג שבדוכנכם כל מה שלמדתם עד כה יתהווה במלואו.